duminică, 12 aprilie 2009

Credinta ....

Ca tot se apropie sarbatoarea de paste...
Ce inseamna credinta?
La un moment dat am vazut un reportaj despre ce insemna credinta in general, la toate popoarele ... Se pare ca oamenii au nevoie de ceva in care sa creada, sau ceva care sa ii ajute cand sunt depasiti de situatie. Biserica dupa parerea mea este cel mai vechi mod de manipulare a maselor, si inca functioneaza. Oamenii sunt credinciosi datorita fapului ca nu au suficienta incredere in ei insisi sau pur si simplu sunt in situati in care nu prea mai au ce face prin forte proprii. Au fost multe razboaie generate de religii, toti oamenii care au o religie in care cred cu tarie pot fii manipulati de conducatori religiosi, care dupa parerea mea nu sunt asa sfinti cum se zice. Eu cred ca au fost niste oamenii obisnuiti care au facut un fel de cariera din asta. Sfintii sunt aceei pustnici care se izoleaza de tot si de toate. Cei care sunt acum la conducerea bisericilor din romania si din alte parti au in jurul lor multe "slugi", asta este o porcarie dupa parerea mea(vezi marii "preoti" cum sunt inconjurati de oameni, care ii servesc cu tot felul de chestii).
Totusi ii adevarat ca biserica ajuta la tinerea criminalitatii la o rata cat de cat mica, adica prin faptul ca biserica zice la toti ca nu fa aia ca te bate D-zeu, mare parte din hotii si talharii marunti se abtin. Insa cei de la un nivel inalt nu au nici un fel de jena si nici credinta, pentru ca pana la urma ei sunt cei care manipuleaza prin intermediul bisericii.

In ceea ce ma priveste cred ca eu sunt undeva la mijloc(nici ateu, dar nici sfant) ... adica o parte din mine crede fara sa cerceteze, iar cealalta parte cerceteaza(aia de fizician) si ajunge sa nu creada in nimic ... mare parte din chestiile despre care se spune ca se datoreaza lui D-zeu au o explicatie fizica.

Asadar, exista sau nu D-zeu?
Daca voi stiti raspunsul, sa mi-l transmiteti si mie. :D
Va Pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu