sâmbătă, 4 aprilie 2009

Viata ... plina de butoane

Ma uit in jurul meu ... si peste tot vad numai butoane ... butoane la laptop, la telefon(inca nu mi-am luat touch screen :P), la sitemul audio, la telecomanda de la tv, chiar si intrerupatoarele de la becuri sunt niste butoane, la frigider, la masina de spalat. Merg la lucru ... si acolo plin de butoane. Incep sa cred ca in cativa ani vom avea un buton pentru orice, ca ii bine sau rau ... nu-mi pot da seama acum ... dar sincer imi este dor de zilele in care aveam numai cateva butoane in casa.

Este bine sa traim intr-o lume plina de butoane?
Sunt 2 moduri in care poate fii privit acest aspect ... poate ca este mai simplu sa apasam pe un buton si hainele sa se spele singure ... poate ca este mai comod sa apasam pe un buton in loc sa facem o activitate fizica ... dar ce cred eu este ca devenim tot mai rupti de nevoile unui om. Adica in trecut oamenii munceau toata ziua numai pentru a avea haine si mancare ... noi ce facem azi ? ... hrana si hainele le cumparam in cateva ore pe saptamana de la un magazin ... si in rest muncim sau invatam. Dar pana unde vom ajunge ... eu ma trag dintr-o zona de tara ... aveam animale si teren agricol acasa, atunci viata era altfel, apreciai cum creste o planta, apreciai cum creste un animal ... astazi parca am devenit niste roboti ... nu ne mai facem timp pentru chestiile elementare dar necesare in viata ... totul este graba ... totul se schimba rapid, nu mai ai timp de nimic, ti-ai dori ca ziua sa fie mai lunga sa mai poti face alte chesti, la tara era simplu ... in perioada asta trebuie sa plantam, apoi intr-o alta perioda trebuia sa culegem ... si ne mai ramanea timp ... acum am ajuns sa ma gandesc cum au trecut ultimi 3-4 ani din viata mea ... pur si simplu nu pot sa-mi dau seama ce am facut cu timpul ... a trecut foarte repede ... parca alaltaieri eram in liceu si ieri in facultate.

In viata de oras inveti in primul rand ca timpul costa bani ... si fiecare dintre noi munceste cat poate ... 8-9-10 ore pe zi si tot are impresia ca ar mai trebui sa mai faca niste acte sau sa mai rezolve nu stiu ce chestie in aceeasi zi. Nu mai avem timp sa iubim sa ne plimbam prin parc sa meditam sa ne uitam la un film ... totul este alert ... foarte alert.

Gata ... va las ... ca si timpul vostru costa bani.
Va pup! Pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu