joi, 2 aprilie 2009

Oboseala ... am obosit sa traiesc in tara asta!

Niciodata nu am asteptat week-endul la fel ca saptamana asta ... tot timpul il astept... dar acum mai mult ca niciodata! Ii adevarat ca vremea foarte calda de afara te face sa fii mai energic, iti da pofta de viata ... poate ca de acolo vine si oboseala asta incredibila ... sau poate ca anii au inceput sa-si puna amprenta asupra noastra, sau cel putin asupra mea. Toate noptile pe care le-am pierdut, din anul I si pana azi se cumuleaza ... cred ca a venit timpul sa dormim fratilor ca oricum traim intr-o tara in care se doarme la nivel inalt(vezi iubiti nostri parlamentari), ar fii timpul sa dormim si noi ... dar totusi ... cine mai scoate tara asta din groapa in care se afla ...

Apropo, ca tot am ajuns la parlamentari si la iubita noastra tara:
Azi am fost cu un prieten la o institutie a statului ... trebuia sa mearga sa ia un numar de ordine pentru a avea "dreptul" de a sta la o coada, intre locul de unde iti primesti un numar de ordine si coada la care vrei sa stai mai este o coada ... unde esti inregistrat ... ca vezi doamne nu poti sta la coada daca nu ai dreptul, si inca ceva, numerele de ordine sunt putine, vreo 30, prietenul asta al meu nu a primit nici macar numar de ordine ... pentru ca si acolo era o coada. Deci cu alte cuvinte ... ca sa stai la o coada ... trebe inainte sa stai la alte 2 cozi. Pana azi credeam ca SUA este tara tuturor posibilitatilor ... dar nu este asa ... noi suntem mai tari ca ei ... sau mai prosti ... are dreptate Mircea Badea:"Traim in romania ... si asta ne ocupa tot timpul". Sa traim mult ... sa avem timp sa stam la toate cozile.
Rabdare ... poate vine si schimbarea.

4 comentarii:

  1. eu as propune sa facem din intreaga saptamana un weekend permanent... si primavara permanenta, desigur:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca ar fii tot timpul weekend si primavara dupa un timp ne-am plictisi:P. Dar de prelungit le-am putea prelungi putin :D.

    RăspundețiȘtergere
  3. nu ne-am plitisi crede-ma. mie niciodata nu im ajunge timpul sa fac tot ce vreau sa fac.
    poate ne-am plitisi dupa cativa ani:D

    RăspundețiȘtergere
  4. perfectiunea ne plictiseste, chiar daca totul ar fii asa cum ne dorim, dupa un timp ne-am plictisi, de ex: uita-te la toti constanteni care stau la 2 pasi de mare, de cate ori merg la mare? ei bine, foarte rar, pentru ei ii o atractie mult mai mare muntele pentru somplul fapt ca marea o vad in fiecare zi. Cat despre timp ... timpul nimanui nu ii ajunge, toti vrem mai mult timp ...

    RăspundețiȘtergere