marți, 24 martie 2009

Despre viata, oameni, trecut, viitor


De curand am inceput sa ma gandesc cum ma afecteaza oamenii din jurul meu, lucrurile care se intampla cu sau fara voia mea.Am realizat ca fiecare dintre noi este rezultatul unor influente externe care depind de noi intr-o foarte mica masura.Oare cum ar fi daca am lua doi oameni care acum ne par foarte diferiti din toate punctele de vedere ... educational, anturaj, obiceiuri, distractie si i-am pune practic sa traiasca aceeasi viata inca de la inceput ... oare ar mai fii ei la fel de diferiti dupa cativa ani ?Poate ca multi dintre voi, cititorii, v-ati gandit macar odata in viata cum ar fii sa ai puterea sa schimbi ceva in viata ta ... sa poti pleca pur si simplu din viata ta si sa vezi cum traiesc alti ... sa uiti de toti si de toate, de lucruri frumoase si lucruri nasoale, de oameni placuti si oameni mai putin placuti.Ajungi la un moment dat in care iti dai seama cat de plictisitoare sunt chestiile din viata ta ... monotonia ... si vrei sa schimbi ceva ... in sfarsit apare o chestie noua ... dupa doua saptamani de entuziasm iti dai sema ca defapt chestia cea noua ii o chestie veche privita prin alti ochi.Asadar concluzia mea este ca la fiecare doua saptamani sa privim chestiile vechi din viata noastra cu alti ochi ... sa traiti bine si sa iubiti macar odata la 2 saptamani.Va pup! pa


2 comentarii:

  1. vorba unui mare filosof din trecut: "ce cap ai":)).foarte tare blogul.sincer imi place.felicitari si bafta pe mai departe.

    RăspundețiȘtergere
  2. ms mult ... nu stiam ca cineva chiar citeste chestiile astea ... ma bucur ca iti place :D ... sti ca sunt putin mai idiot(idiot = om cu multe idei), trebuia sa le trec si eu undeva :D

    RăspundețiȘtergere