marți, 24 martie 2009

Visele ...

Fiecare dintre noi are vise ... este o chestie perfect normala ... unii dintre noi isi doresc sa fie indragostiti pentru tot restul vieti fara a avea nevoie de altceva, alti isi doresc sa aiba bani(care sa ii ajute sa isi indeplineasca visele). Cat esti dispus sa astepti marea dragoste? Cat esti dispus sa lucrezi pana sa ajungi sa ai suficienti bani pentru a-ti indeplini visul? Si apoi daca iti indeplinesti visul ... vei putea sa te simti un om implinit si sa nu mai ai alte vise?

De exemplu eu imi doresc sa fac inconjurul lumii ... poate ca pare un vis stupid pentru unii ... dar eu asta imi doresc ... la un moment dat acum ceva timp am vazut un reportaj despre o familie de americani care si-au luat copiii(3) si au plecat in lume ... au mers in Asia(Zidul Chinezesc, Tibetul, Siberia, insulele din Japonia), Australia(orasul Sydney, Desertul Australian), Africa(triburile, fauna, valea Nilului, piramidele), America Latina(cultura, muntii), Europa(Roma,Venetia,Praga,Paris) ... o asemenea experienta te poate schimba mai mult decat crezi ... atatea culturi, atatia oameni, atatea feluri de a trai .
Cred ca omul este o fiinta care vrea mereu mai mult decat are ... suntem niste visatori.
Pentru cei care sunt adepti: 'Banii nu aduc fericirea' sa va spun ceva 'banii nu aduc fericirea, dar nici nu o alunga'.
Va pup ! pa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu